Klantenservice

We hebben de antwoorden op vragen die we vaak horen op een rij gezet. Zo heb je lekker snel een antwoord op je vraag.

Veel gestelde vragen & antwoorden

Als trouwe klant trakteren we je graag op iets extra’s. Een cadeautje van Essent aan jou Gewoon iets leuks, voor jezelf!

Nee, dat kan niet.

Nee, een code is maar eenmalig te gebruiken. Als je hebt gekozen is je code verzilverd en niet meer bruikbaar.

Op de productpagina staat de verzilverperiode aangegeven.

Je ontvangt het Denksport Special Magazine - wintereditie maximaal 4 weken na het doorgeven van de bestelling.

Na 11 november 2024 een bestelling geplaatst? Dan ontvang je het Denksport Special Magazine maximaal 6 weken na bestellen bij jou thuis.

Je ontvangt binnen 15 minuten de Kaartje2go code per e-mail.

Je ontvangt de Essent kerstbal uiterlijk 17 december thuis per post. Je ontvangt geen Track&Trace code i.v.m. brievenbuspost.

Je ontvangt binnen 15 minuten de Readly code per e-mail.

Je ontvangt binnen 15 minuten de WoodYouCare code per e-mail.

Je ontvangt binnen 15 minuten de Bookchoice code per e-mail.

Je ontvangt binnen 15 minuten jouw klikkie code per e-mail.

Het duurt maximaal 1 werkdag totdat de Air Miles op jouw account zijn bijgeboekt.

Je ontvangt binnen 15 minuten een bevestiging per e-mail inclusief voucher om jouw chocoladereep op te halen. De voucher is één maand geldig na uitgifte en is alleen bij Bruna en Readshops. Bekijk hier alle deelnemende locaties.

Contact

Er zit een speciaal team voor je klaar voor als je vragen hebt over de Essent Thuisvoordeelcadeaushop.

Thuisvoordeelcadeau

Touch Incentive Klantenservice

010 - 204 30 82 (optie 1)
promotions@touchincentive.com
ma t/m vrij van 9.00 uur tot 17.00 uur