Klantenservice

We hebben de antwoorden op vragen die we vaak horen op een rij gezet. Zo heb je lekker snel een antwoord op je vraag.

Veel gestelde vragen & antwoorden

Als trouwe klant trakteren we je graag op iets extra’s. Een cadeautje van Essent aan jou Gewoon iets leuks, voor jezelf!

Nee, dat kan niet.

Nee, een code is maar eenmalig te gebruiken. Als je hebt gekozen is je code verzilverd en niet meer bruikbaar.

Op de productpagina staat de verzilverperiode aangegeven.

Je ontvangt binnen 15 minuten jouw klikkie code per e-mail

Je ontvangt het Essent bagagelabel maximaal 2 weken na het doorgeven van de bestelling.

Je ontvangt binnen 15 minuten de Bookchoice code per e-mail

Je ontvangt het Sport puzzelboek van Denksport maximaal 4 weken na het doorgeven van de bestelling

Je ontvangt binnen 15 minuten de WoodYouCare code per e-mail

Je ontvangt het gekozen tijdschrift tussen 20 augustus en 3 september bij jou thuis 

  • Bestel je het tijdschrift Procycling voor 30 juni dan ontvang je dit tijdschrift tussen 23 juli en 6 augustus bij jou thuis 

Het duurt maximaal 1 werkdag totdat de Air Miles op jouw account zijn bijgeboekt

Je ontvangt binnen 15 minuten een bevestiging per e-mail inclusief voucher om jouw chocoladereep op te halen. De voucher is één maand geldig na uitgifte en is alleen bij Bruna en Readshops. Bekijk hier alle deelnemende locaties.

Contact

Er zit een speciaal team voor je klaar voor als je vragen hebt over de Essent Thuisvoordeelcadeaushop.

Thuisvoordeelcadeau

Touch Incentive Klantenservice

010 - 204 30 82 (optie 1)
promotions@touchincentive.com
ma t/m vrij van 9.00 uur tot 17.00 uur